Seminarier..

Okej, tankegången som jag hade i torsdags visade sig inte vara så jättebra. Jag tänkte nämligen efter 3 timmar på stadsbiblioteket med Johanna och Ida att jag inte skulle behöva lägga ner så mycket pluggtid i helgen utan att jag kunde ta resterande tre frågor på måndag (alltså idag). Det var dumt, dumt.
För de sista frågorna var inte direkt någon svärmorsdröm. Etiska dilemman my ass..jag fattar ingenting, tur att pappa läste någon kurs inom det här ämnet för en herrans massa år sen. Mest tur att han har så bra minne..
Men nu är jag klar, äntligen. Tur att klockan bara är 23.40 liksom.

Problemet var ju dock mest att jag skulle använda dagen till att läsa genom litteraturen till seminarium 4 inför imorgon när vi ska skriva det. Det har jag ju inte gjort. Men jag ska nog läsa det nu, skumma genom det liksom. Det är faktiskt inte så mycket, som tur var. Så jag tar på mig pannlampan (jag har ingen lampa vid min säng) och lägger mig och läser.

Jag ser dock fram emot att läsa Barnkonventionen, spännande tror jag.

Under den här veckan ska jag nog ta mig i kragen och ringa till Lovisa, som inte alls bloggar nuförtiden. Jag vet inte vad det beror på, bristande intresse kanske? Nej jag vet inte, därför ska jag ringa. Smart va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0