Yo!

Rita kors i taket och helvetet har frusit till is - Lovisa Sandström har skrivit på bloggen. Det är helt galet ;) Nej, men det var ett trevligt inslag i vardagen. Jag hade faktiskt gett upp hoppet där ett tag, men det klart att bloggen inte är prio ett mitt i alla matte och studentlivet överhuvudtaget.

På tal om studentliv i Uppsala så måste jag verkligen åka dit, se det med egna ögon liksom. Det verkar ju spännande. Och sen måste jag åka till Lund också, och hälsa på Jossefin! Folk bara sprider ut sig hela tiden - kan inte folk bara stanna i Örebro? Det skulle ju uppenbarligen inte belasta kontot lika mycket i alla fall. Tur att man har jobbat hela sommaren :)
Jag ska bara bli frisk först, vilket typ aldrig kommer att hända. Fast nu har det ju brutit ut ordentligt så det kanske är på bättringsvägen. Jag hoppas i alla fall.

Men jag ägnar min sjuka tid till att titta på Beverly Hills 90210, just nu är det säsong 1 som rullar i DVDn. Det är så fantastiskt bra och imorgon borde säsong 8 och 9 dimpa ner i postlådan. Bra grej!

Nu ska jag lägga mig ner och vila mitt öra, som värker.

/ A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0