Blod, svett och tårar

Jag är helt slut efter en arbetsdag, shit. Turen tog läskigt lång tid, men det kan bero på många olika saker. Det var länge sen jag körde brevbäring, speciellt en bilslinga. Det var dubbelt med reklam. Jag har inte kört den slingan sen i somras och sen dess har det lagts till en liten bit och mitt lokalsinne svek mig totalt. Jag fattade ingenting, absolut ingenting verkligen. Men jag fick ordning på det till slut. Det blir samma tur imorgon och då ska jag nog hitta och det är ingen reklam så det borde gå bra.

För övrigt så är det ju faktiskt vår nu så då kan man ha shorts på sig tänkte jag. Det var kanske inte vårens varmaste dag men det gick bra och man blir alltid svettig när man sitter i postbilarna. Det dåliga var att jag råkade fastna i något så jag fick ett sår på benet, men så kan det gå.
Men ja, shortspremiär den 4 april gillar vi!

Kom hem från jobbet vid 17-tiden och sedan dess har jag bara suttit i min soffa och degat. Riktigt skönt faktiskt. Igår kväll fick jag sån galen lust att se den här filmen:



Så jag tänkte att om jag ändå bara ska sitta och dega hela kvällen så kan jag ju kolla på en film som är tre timmar lång. Så jag gjorde det. Men nu fattar jag inte riktigt varför jag ville se den. Alltså, den är bra. Riktigt bra! Men fan vad den är sorglig. De sista två timmarna sitter man ju och bölar för det mesta. Och det är fanimej jobbigt. Jag måste nästan sluta kolla på sorgliga filmer, speciellt såna som jag vet att jag gråter till, för jag klarar ju inte av det...(Dagens I-landsproblem, I know)

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag gå och lägga mig. Upp klockan 5 imorn, yey!

/ A 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0