Att två dagar kan gå så fort..

Jaha, då var den här helgen slut. Det är ju väldigt fascinerande att just helgerna ska gå så förbannat fort.
Men det har varit en bra helg, absolut :)

Lördagen började med en tur på Marieberg för att shoppa ordentligt. Det blev två par skor - ett par vita Puma och ett par gråa (!) Converse. En blå Puma-ziptröja, två T-shirtar, en ny klocka och lite pärlor såklart.

Efter det var det dags för match på Ekäng, tjejerna mötte ÖSK. Vi spelade otroligt bra fotboll och ÖSK var knappt över på vår planhalva men vi hade lite problem med att sätta målchanserna. Men till slut kom det och vi vann matchen med 1-0. Så jäkla skönt :)

Kvällen spenderades hemma hos Andréa och Andreas, det är ju nämligen så att Andréa fyller ett år äldre idag så det skulle såklart firas, med både altaninvigning och poolparty. Jag doppade i alla fall fötterna i poolen och tyckte att det räckte bra! Men jag hade en trevlig kväll och festen var nice!

Idag har varit en riktigt chill dag. Har hängt några timmar med Lovisa, Michelle, Tove och Kajsa. Riktigt gött att träffa dom en stund, det blir ju inte så ofta nu för tiden med tanke på att ingen bor i Örebro. Vi spenderade tiden med att äta semlor deluxe och kolla på 17 again - livets film. En film som gick på högvarv i Oslo, har för mig att rekordet var att se den tre gånger i rad på en dag. Haha, som sagt, livets film!

Har även hunnit med att blondera håret litegrann under kvällen så nu är jag lite blondare igen. Känns skönt! :)

Så nu är jag redo för morgondagens skolstart! Eller...?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0