Bloggtorkan

Har varit lite bloggtorka den senaste tiden nu. Men har inte riktigt orkat och inte riktigt hunnit.

Men i fredags var det fest hos Frida - det var ju både födelsedagsfest och avskedsfest. Frida ska ju flytta till Frankrike och ha sig, spännande värre, så det var även franskt tema på festen. Jag gjorde en egen fransk landslagströja, blev ganska bra faktiskt. Det var en bra fest och kvällen gick väldigt fort.

Ju bättre festen är desto mer bakis blir man, tror jag. Hur som helst så var jag riktigt bakis i lördags, låg i soffan precis hela dagen och kollade på Skilda Världar. Bra skit det där, kommer verkligen inte ihåg den serien så det är spännande. Har snart kollat klart på hela första boxen och jag har även kollat genom första boxen av Tre Kronor, det är riktigt bra skit!

Söndagen spenderade jag med att pärla, stryka, limma, pärla, stryka och limma.


Svårt att få en bra bild, men det är i alla fall ett sådant där rör från
Super Mario, i 3D.
Fungerar ju även som kruka med blomma - bra för mig för jag har
ändå aldrig lyckats hålla en riktig blomma vid liv. ;)

Och nu är vi inne på ännu en ny jobbvecka, det är ganska skönt att börja vid 13.30 på dagarna men jag ser inte fram emot nästa vecka när jag måste gå upp kl 5 varje dag igen, för nu har jag litegrann vänt på dygnet men det ska nog gå bra.

Men i måndags var jag på bio och såg Harry Potter (igen) med Frida. Fast denna gång såg jag den i 2D, minst lika bra som i 3D faktiskt. Frida hade nämligen inte sett HP så då fick hon det i födelsedagspresent av mig och Andréa. Så därför har jag sett den två gånger på bio.

Igår hängde jag på uteservering med med Michelle, Victor, Anton, Andréa och Frida. Inga fel, inga fel. Tre cider, en öl och en redbullvodka senare hann jag precis med sista bussen hem.

Ne, här kan jag ju inte sitta längre - iväg till jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0