Flytthjälp, fest, kataloger och leran

Hej och hå, dagarna går och jag glömmer att blogga, så kan det gå. Men det händer faktiskt inte så mycket spännande att blogga om.

Men i lördags agerade jag flytthjälp åt min bror och hans flickvän som har fått för sig att pröva lyckan i Stockholm. Så det var ett himla bärande och stuvande och springande i trappor. Jag tycker det är ganska tråkigt att dom flyttar till Stockholm - på tok för långt bort med tanke på att dom ska få barn nu i höst. Men förhoppningsvis så kommer dom inte bosätta sig där för gott.

Lördagskvällen spenderade jag på fest hemma hos Johanna, tänk att jag äntligen kom iväg på en av hennes fester - sjukdom och Kolmården har satt käppar i hjulet de andra gångerna. Men nu så! Och trevligt var det!

Den här veckan är även den sista veckan på Posten för i sommar, gryyyymt skönt! Det är visserligen den tyngsta veckan på grund av att både IKEA- och Biltemakatalogerna ska ut. Bra planering där helt enkelt. Så min arbetsuppgift den här veckan är mest att köra kataloger på alla möjliga ställen. Ganska skönt att inte köra någon post men tämligen fördummande då det enda jag behöver tänka på är huruvida det sitter en lapp på lådan eller inte. Men tre dagar kvar nu bara! Fint är det.

Förutom det så hade vi en av de lerigaste träningarna någonsin igår - Lundby IP är lite av en lervälling efter allt regn och alla matcher. Och det blir ju roligt när man kommer på att man kan stänka och lera ner tränaren. Rent spontant så känns det inte helt rätt att tränaren är bland de lerigaste efter träningen. Men äsch..

Ne usch, nu måste jag sova så jag orkar gå upp klockan 5 imorn bitti för att köra Biltema. Woop woop!

/ A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0