Fotbollspärlor

Har pärlat lite fotbollsrelaterat de senaste dagarna.


En helt vanlig fotboll


Italienska fotbollsförbundets logga.

Kommer nog inte stryka någon av dom. Hatar verkligen att stryka stora plattor, så det blir nog inget av med det.

Men jag måste komma på något bra att pärla för jag fick nämligen ett ryck häromdagen och plockade ner alla mina ca 250 nyckelringar från väggen. De samlar mest damm och skapar en aningen hälsovådlig atmosfär i mitt rum. Så ut med dom. Grejen nu är ju att det är helt tomt på en del av ena väggen vilket ser ganska dumt ut när resten av väggarna är belamrade med tavlor och pärlor. Så måste göra något åt det...


Kommentarer
Postat av: emelina

skaru slänga dom? :o det hoppas jag inte, det är ju lixom asballt

2011-08-11 @ 02:22:10
URL: http://fooppiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0