Hej då Posten!

Den här veckan går att summera med två företag, nämligen IKEA och Biltema. Precis, jag har delat ut kataloger - en hel jävla massa faktiskt.




606 stycken - 303 kg



3334 st - 1667 kg

Totalt 3940 stycken - 1970 kg (eller 1,970 ton)

Så jag skulle vilja påstå att jag är ganska så trött nu. Men det har varit nice att bara dela ut kataloger, inte så jobbigt ändå.

Så nu tackar jag Posten för ännu en sommar, det blir säkert någon till. Det har varit relativt chill i sommar ändå, men är glad att det är slut.

På måndag börjar skolan och det ska faktiskt bli skönt. Men varje gång det är jobbigt i skolan ska jag tänka tillbaka på den här veckan och alla biltema-kataloger jag har delat ut och tänka att skolan är värt det. Bra grej.

/ A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0