Lunch med Johanna och fotbollsmatch

Idag har jag lunchat på stan med Johanna! Vi har inte setts sen skolan slutade så det var riktigt nice att träffa henne :) Vi bestämde oss för att äta på Jensens Böffhouse, aldrig mer tänker jag äta där. Åt ju där för några veckor med Verran och det var det bra service men idag var det bara skamligt. 13.20 satte vi oss vid ett bord, 13.45 fick vi beställa maten och 14.20 (!) fick vi maten efter att Johanna sa till. Och då var maten knappt varm. Ne fy sjutton, blir inget mer Jensens för mig inte.

Så efter maten gick vi en runda på stan och jag lät mitt norska kort gå varmt (varmare än maten i alla fall).

Jag köpte mig en ny tröja:



och några böcker:

Gå på djupet, Live to win, Hatet mot muslimer och Paganinikontraktet.


Igår kväll hade tjejerna match också, det blev vinst med 3-0 mot Sturehov, riktigt nice! Så för tillfället ligger vi tvåa i serien. Emelina var nere på matchen igår också för att ta lite bilder, jag tänkte att det kan vara kul med lite foton på tjejerna. Tyvärr bjöd vädergudarna på hällregn under hela andra halvlek - men hon lyckades ta 260 bilder ändå, helt okej många..



/ A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0