God Jul!



Hoppas att alla hade en trevlig julafton, det hade jag i alla fall!
Hängde några timmar i Frövi hos storasyster där vi spelade spel, kollade på Kalle Anka,
åt massa mat och godis och delade ut julklappar.
Sen var vi hos Farmor och Farfar en stund där vi mest fikade och delade ut julklappar, som sig bör.

Jag fick 6 000 pärlor, en CD-spelare, pengar och en Aladdinask.
Bra grejer :)

Om julafton är en vit dag (vilket det absolut ska vara!) så är juldagen det inte. Inte för min del i alla fall.
Ikväll blir det utgång, så nu ska jag slänga i mig lite middag sen blir det iväg till Anna och Henrik! Party on!


Kommentarer
Postat av: what

sextusen?!?!??!????!?

2012-01-09 @ 16:51:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0