Mylo Xyloto (och såklart lite skola)



Måste verkligen tipsa om Coldplays senaste album! Om ni inte har lyssnat på det så gör det för sjutton! För musik blir nog inte bättre än såhär, det är helt galet. Jag får gåshud när jag lyssnar på det. Så ja, lyssna på albumet!

Förutom att lyssna på ovanstående album så fort tillfälle ges så fick vi tillbaka tentan igår. Den där jobbiga som nu har blivit processbedömd. Den är typ godkänd, saknades lite referenser här och där tydligen. Men åsikterna går isär lite hur man ska skriva en analys, men det är lika bra att rätta in sig i ledet och skriva som lärarna vill. Har ju inget att vinna på att inte göra det så att säga.

Igår kväll hängde jag med min nuvarande grupp, utanför skolan liksom utan skolböcker. Sjukt nice! Gillar verkligen gruppen som jag har för tillfället, så det är lite synd att vi typ inte har haft något grupparbete, ett enda litet arbete har vi bara haft. Och snart börjar nästa termin och då blir det väl nya grupper. Men ja, vi satt och analyserade varandra, som sig bör för socionomstudenter ;) Nja, vi gjorde faktiskt det, men på ett väldigt chill sätt. Och så fick vi träffa världens mysigaste råttor, vissa av oss uppskattade det mötet mer än andra i gruppen, haha.

Idag har jag inhandlat de sista julklapparna och kollat på film mest. Har inte gjort något skolarbete, ganska dumt kanske men herrejösses vad omotiverat det är för tillfället. Det får bli en annan dag tänker jag.

Imorgon bär det förhoppningsvis av mot Stockholm för att äntligen få träffa familjens senaste tillskott, lilla Judith. Ska bli nice! :)

/ A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0