Högvarv 24/7

Så mycket att göra, så lite tid! Jag hinner ju inte ens skriva på bloggen.
Hjärnan går på högvarv 24 timmar om dygnet, men huvudvärken har gett med sig i alla fall. Stjärnsmällen kom i söndags, då jag vaknade med dödens migrän. Jag kunde inte ens resa mig ur sängen. Jag har aldrig varit med om sån huvudvärk. Men det gick över framåt kvällen och sen dess har jag varit fri från huvudvärken. Så det är ju skönt i alla fall.

Igår hade tjejerna match mot KIF - det enda laget som, utöver oss, också bara är 98or. Matchen slutade 0-0, till oss ska jag tillägga. Vi hade så förbannat många målchanser men deras målvakt var på tok för bra. Det gick liksom inte att få in bollen. KIF däremot hade inte överdrivet många målchanser så vi borde faktiskt ha vunnit. Men man kan inte alltid ha milimetrarna på sin sida. Men jag blev väldigt frustrerad efter 4 stolpträffar så jag råkade slå handen i väggen, bara det att just där jag slog till så var det inte trävägg, det var stenvägg. Lillfingret fick sig helt enkelt en omgång och jäklarns vad ont jag har idag. Jag säger ju att det är farligt att vara tränare...

Idag har jag haft två föreläsningar om Socialtjänstlagen med en föreläsare som verkligen snurrade in sig i precis allting hela tiden. Inte så värst givande faktiskt. Men så är det ibland.

Nu ska jag försöka läsa litegrann, först ska jag bara välja vilken av alla typ sju böcker jag ska börja med. Jag har ingen ordning på något, jag läser lite i varje bok och tänker hela tiden: "Det där har jag nog läst någonstans i någon bok". Det är ju knappast hållbart.

Kommentarer
Postat av: Richard

Du får se till att ha boxningshandskar på dig under nästa match så du slipper göra dig illa. :)

2011-02-02 @ 13:25:10
URL: http://TheStorm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0