Oscarsgalan 2011 forts.

Efter att ha sett Oscarsgalan så har jag insett att jag borde se The King's speech och Black Swan, då de två filmerna tog hem de finaste priserna. Black Swan har jag på hårddisken, den andra filmen får jag se när den kommer ut på typ DVD. Har nog ingen lust att betala pengar för att se den ändå.

Men Oscarsgalan i sin helhet var nice och jag ångrar inte att jag förlorade en hel natts sömn för att se det. Men jag stör mig fortfarande på Filip och Fredrik som förstörde tacktal och pausmusik med sina kommentarer. Håll käften säger jag och prata när det är er tur. Men dom har fått mycket kritik för att det var dåligt. Så jag hoppas att dom inte är kommentatorer nästa år.

Det bästa med att vara vaken hela natten var helt klart att det såklart inte alls var jobbigt att gå upp imorse. Jag behövde ju liksom inte gå upp. Visserligen skapar det en viss rastlöshet på morgonen för jag visste inte riktigt vad jag skulle göra så jag tog en tidigare buss till skolan istället. Taggat!

Skolan idag har varit intressant, tröttheten har slagit till i omgångar och mot slutet skrattade jag åt allt. Minsta lilla verkligen. Otroligt spännande, livet blir roligare när man inte sover på nätterna ;)

Kvällen har spenderats/spenderas med att se på Inception som kammade hem 5 Oscars. Det är så sjukt bra! Jag dööööör!

Fast nu har jag varit vaken i 36 timmar i sträck så det börjar bli dags att sova faktiskt. Ska bara kolla klart på filmen :D

/ A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0