Tiden flyger förbi

Veckorna går så fort så jag hinner inte med. Men på ett sätt så är det skönt att veckorna går fort, för det innebär att det snart blir vår. Är så galet trött på den här vintern nu. Men efter några dagar med -20 så har det återigen blivit normal temperatur, skönt det i alla fall.

Den här veckan har mest bestått av skola på dagarna och andra aktiviteter på kvällarna. Så ja, det flyter på.
I onsdags var jag visserligen ledig, vilket var skönt. Men jag blir så förvirrad av att vara ledig mitt i veckan, för då tror jag att det är måndag på torsdagen och sen är det helt plötsligt fredag. Inte för att det gör mig något med fredag, för det kan ju inte annat än vara skönt.

I torsdags var jag hemma hos Verran med Andréa och Frida för att kolla på film och äta fruktsallad. Vi gjorde enormt mycket fruktsallad faktiskt, men det var nice! Vi kollade på Step Up 3, så sjukt bra film. Men all teknik som finns i dagens samhälle gjorde att det tog ett tag innan vi kollade på filmen. Men det funkade till slut, det hackade visst litegrann, jag märkte inte det, men vissa andra störde sig tydligen på detta. Men äsch...

Fredagen hade kunnat bli en lugn dag, det var väl tänkt så i alla fall. Vi skulle nämligen bara skriva rent intervjun som vi genomförde på torsdagen. Vi gjorde detta, men vi hamnade även i en diskussion med vår kursansvariga. En diskussion som det inte fanns en chans att vi skulle vinna, men det var intressant. Vi ville mest att hon skulle bemöta "rykten" som går om vår klass. Efteråt kunde jag bara skratta, jag orkade inte ens vara arg.
Men big note to self: Du kan aldrig uppleva en känsla om den inte bygger på fakta (såvida du inte är lärare)
Men jag ska inte skriva något mer om det här nu för tydligen så läser våra lärare facebooksidor, så vem vet, dom kanske läser bloggen också. I så fall: hej hej! ;D

Igår var det fotbollscup hela dagen i Askersund, vi hade inte turen på vår sida helt enkelt och åkte ut i kvartsfinalen. Så kan det gå!

Nu måste jag gå, för idag ska jag på Trassel 3D med Anton! :D Yey!

/ A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0