2011 och pärlorna

Jaha, nu har det gått några dagar av det nya året, och det känns stabilt ;)
Jag har bestämt mig för att inte ha några nyårslöften, man håller dom ju ändå inte, så det finns ingen anledning till det. Nej, nyårslöften är överskattade, men man kan ju ha lite mål här i livet ;)
Så jag ska jobba på att vara mer positiv (och att oftare skriva om positiva saker här på bloggen) och att sluta ha ett sånt extremt kontrollbehov när det gäller skolarbeten. "Om jag gör det så vet jag att det blir gjort" är inte en bra grej, för det innebär oftast mer arbete för min del, och då försvinner ju själva grejen med grupparbete. Så det ska jag jobba på. Och så ska jag pärla mycket mer, och häftigare saker!

På tal om att pärla så fick jag den 24 november ett uppdrag av Richard att göra glasunderlägg med Svampbob och hans vänner. Det är antagligen det svåraste jag någonsin har gjort då det inte har funnits ett enda mönster till det så allt har gjorts på fri hand. Därav anledningen att det har tagit så långt tid, men nu är dom klara och Richard var precis här och hämtade dom. Jag kom på i sista sekund att jag borde ta kort på dom så jag kunde lägga ut bilder här, vilket jag gjorde, men kvaliten blev ju inte top notch om man säger så, men man ser ju hur det ser ut i alla fall, så ni får se det :)


Svampbob himself


Plankton


Herr Krabba


Gary


Patrick Stjärna


Bläckvard

Ja, jag måste själv säga att jag är ganska nöjd. Men jag måste säga att det är tur att jag har en systerdotter som kan Svampbob bra, så jag har haft henne som mentalt stöd i detta projekt. Så, tack Emelina :)

Jag har även pärlat några runda underlägg i form av olika smileys:










Nej, nu ska jag läsa lite handlingsplaner och tagga inför Disney on Ice imorgon, det blir nice! :D

Ha det bra!

/ A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0