Bra dag!

Idag har varit en bra dag! Den började med att jag lämnade in tentan, så sjukt skönt. Nu behöver jag inte bry mig om den på tre veckor, för då kommer betyget, den dagen den sorgen.
Sen hade vi introduktion för termin 2 som verkar sjukt nice! Ska bli otroligt intressant att hålla på med handläggning, dokumentation och ett gäng lagar. Vi fick nya grupper också och jag är positiv till min nya grupp, har en känsla av att det kommer bli bra :D

Jag har även köpt en ny TV idag. Så ut med tjockTVn och in med en platt. Det blev en sån här:

FINLUX 32"

Köpte även med en HDMI-kabel så jag slipper kolla på film på min dator. Lite väl litet att se på film på en 11,6" skärm. Men nu är det bra :) Så för att inviga det hela så har jag kollat på Lejonkungen 1 och halva 2an men blev vansinnigt trött på en gång så ska sova nu. Kollar klart på den imorn.  

Imorgon är det sovmorgon, vilket är nice! Sen 2 timmar föreläsning. Ganska chill dag alltså :D

På begäran från J så kommer här en bild på ångest 1.0

Det var fina tider ;)

/ A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0