Pärlor och plugg

Tjoho!

De senaste dagarnas pärlande har resulterat i lite allt möjligt, men jag har bara orkat stryka en sak. Så det är det enda jag tänker visa upp:



ÖSK-märket!

Jag är ju inte ÖSK-are men tycker såklart att det är roligt när det går bra för dom (läs medgångssupporter). Plus att det faktiskt är ett snyggt märke. Men pappa blev glad i alla fall, han har ju gått och blivit någon slags inbiten ÖSK-are med säsongskort till och med.

Idag har jag mestadels läst, tanken var att plöja genom 200 sidor om barnavårdsutredningar, men efter 3 timmar och 125 sidor gav jag faktiskt upp. Det blev lite väl snurrigt till slut. Så ska antingen läsa klart det ikväll eller imorgon. 

Jag har även kollat på Sverige - Serbien i handbolls-VM. Väldigt spännande match må jag säga. Uddamålsledningar hit och dit fram till 50e minuten när Sverige lyckades dra ifrån med 5 bollar. Bra insats må jag säga. Match imorn igen, snacka om tätt spelschema. 

/ A 

Kommentarer
Postat av: Verran

Snygg!!! :)



Btw så är ösk-prylar alltid en bra present till min karl ;)

2011-01-23 @ 15:28:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0