Skoooooola

Igår hängde jag några timmar i Andréa och Andreas nya lägenhet. Det var väldigt fint och fräscht måste jag säga. Trevligt! Det var en utmaning att packa upp köket dock, inte lika mycket utrymme som i den gamla lägenheten, men det gick bra. Någon gång ska dom nog få lite ordning på allt ;)

Idag har jag varit i skolan och haft opponering på projekten som vi har hållt på med. Det var intressant, jag tyckte det gick rätt bra. Men det är svårt när man sitter som respondent och opponenterna anmärker på saker vi har skrivit. Jag blev helt förvirrad och aningen svettig för ibland visste jag inte vad jag skulle svara på deras frågor. Och det var ju typ ingen annan i min grupp som ens påbörjade att svara så jag fick svara på allt. Det är inte alltid lätt inte..

Idag har vi fått ut hemtentan. Jag förstår ingenting av någonting. Helt fantastiskt. Dom har ju sagt att hemtentan ska bygga på det vi har gjort under delkursen, men nej. Jag vet inte ens vart jag ska börja. I vilken bok står vad? Vad innebär vissa saker? Nej, jag är helt lost. Tur att vi har 10 dagar på oss, så jag behöver inte få panik idag, men fråga mig på typ onsdag, då kommer jag antagligen ha lite panik.

Jösses.

Imorn blir det curling. Det blir nice! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0