Turkland!

Nu har jag haft konstant huvudvärk i 30 timmar, det är inte helt okej faktiskt. Men det börjar ge med sig. Grejen är att det gör ont och jag är jättetrött men jag kan ändå inte somna. Otroligt irriterande faktiskt. Men jag tror huvudvärken är ett resultat av otrolig stress, vätskebrist och på tok för lite solljus.
Men trots huvudvärken så har jag varit iväg och spelat innebandy ikväll, tänkte att det skulle vara bra att springa lite så jag blir utmattad vilket kanske leder till att jag somnar lättare. Vi får se alldeles strax..

Men åh, igår bokade vi resan! Suntrip Edition 2011! Fucking awesomeness :D
Ska bli så skönt med en ordentlig solsemester efter den här terminen. Jag ska verkligen satsa på att åka utomlands varje sommar. Låter stabilt faktiskt.
Men det blir jag, Sanna, Lovisa, Petter, Emil och Clabbo. Det coooola gänget liksom, det blir grymt!
Just, resan går till Cleo South Princess, Alanya, Turkiet.



Nej, lite sömn på det här skulle vara trevligt!

/ A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0