The weekend..

Att jobba 6 dagar i rad sätter sina spår. Så fredag har nog aldrig varit mer välkommet, det vill jag lova.

Igår när jag kom hem från jobbet så hade päronen kommit hem från sin visit i Ullared. Det stog gula påsar lite här och var innanför dörren varav en var min. Jag handlade för 600 på Ullared utan att ens vara där, farligt ställe ;)
Men det bästa inköpet var nog en plattång som man kan använda på blött hår. Sweet! Ska nog testa den ikväll!

Kvällen igår var lugn, satt och kollade på Suntrip (världens bästa film!) och pärlade (som vanligt). Nuförtiden har vi nämligen en box här i huset med alla Sällskapsresan-filmerna. Det är fantastiskt för det är faktiskt några av de få svenska filmerna som är sevärda!

Idag har jag gjort absolut ingenting. Eller jo, jag cyklade upp på stan och växlade in mina turkiska pengar och köpte lite pärlor bara för att det fattades vita till det jag håller på med. Men lyckades ändå inte köpa tillräckligt många, men äsch, nu väntar jag nog på att min trevliga beställning ska komma. Sen lär inte jag behöva köpa fler pärlor det här året.

Imorn ska jag träffa Lovisa och Frida! Bra grej! :D

Och idag säger vi såklart grattis till Verran som fyller år! :D yey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0