Örebro - Skavsta

Örebro - Skavsta. Världens tråkigaste väg. Fram och tillbaka på en och samma kväll. Men ja, har man inget vettigare för sig så går det väl för sig. Men jag och Andreas diskuterade massa intressanta saker på vägen dit, bland annat bögskräck och att det borde finnas fotbollsuniversitet och att monarkin borde försvinna. Otroligt vettiga saker.
Vi trodde vi var sena så det gick lite fort där i slutet men sen fick vi ändå stå och vänta i typ en timme för bagaget ville tydligen aldrig komma. Det var faktiskt lite segt. Men det gick ganska fort att åka hem sen och det var nice att träffa Andréa :)

Somnade vid halv tre och lyckades i alla fall sova till klockan elva. Har känt mig ganska seg hela dagen idag faktiskt. Jag har städat rummet och flyttat runt lite saker. Typ inte pluggat något alls, vilket jag kanske borde ha gjort, men jag har inte orkat. Det får bli en heldag imorgon istället.

Just nu sitter jag och slötittar på "smartare än en femteklassare". Jag gillar faktiskt den engelska versionen mer och fattar inte varför det har gjorts en svensk version. Och varför är Lasse Kronér programledare? Nej det här var verkligen ingen hit. Så jag sätter nog igång ett avsnitt av One Tree Hill istället, det verkar mycker trevligare.

Ciao!


Kommentarer
Postat av: Richard

Jag visste inte ens att det fanns en svensk version av programmet men nu när jag vet så ska hålla ögonen öppna för nästa avsnitt. ;)

2011-03-29 @ 13:36:53
URL: http://TheStorm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0