Plugg och fotboll

Idag har jag spenderat 4 timmar på stadsbiblioteket och läst genom tre böcker. Jag kan helt ärligt säga att jag inte kommer ihåg vad som står i vilken bok, eller ens vad som står i någon. Men jag har strykt under och märkt upp med flikar. Jag får förlita mig på det. Men det är två böcker som det tar emot att läsa, dom verkar så sinnessjukt tråkiga! Jag kanske förlitar mig helt på innehållsförteckningarna, vi får se.
Men jag har dock planer på att sitta på universitetet hela dagen imorgon. Får mest se vilken tid jag åker dit. Men jag måste köpa den svenska vetenskapsboken och läsa den, stryka under och märka upp.
Kvällen spenderades i Risbergska skolans bollhall, vi hade träningsmatch mot KIF. Lite avslutning på inomhussäsongen kallar jag det för i alla fall. Läge för lite försäsong nu, jag sitter och klurar på jobbiga konditionsövningar, stor plan som gäller i år. Då är det dags att få upp konditionen.
Men matchen ja, det gick jävligt bra. Vi vann med 2-0 och spelade otroligt bra. Det är kul att se hur bra tjejerna har blivit bara på de här månaderna som vi har spelat inomhus. Jag tror att mycket har att göra med att vi har mött ett år äldre lag under säsongen. Det märks mest i det avseendet att vi har lite högre speltempo ibland. Men det är roligt att se och jag hoppas att utomhussäsongen blir bra.
Jag tror jag ska avsluta den här dagen med lite FIFA, men sen är det dags att sova, för imorgon ska jag KÖTTA som fan. ;)
/ A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0