Tentaplugg och roadtrip till Skavsta!

Idag har jag tentapluggat i princip hela dagen. Det har gått sådär alltså. Jag tycker det är svårt att veta exakt vad man ska plugga på när jag ändå ska ha med alla böcker till tentan. Märka upp böckerna är ju en bra grej, men vad sjutton ska jag märka upp i dom? Att läsa alla böcker skulle ju faktiskt också vara en ganska bra idé, det är något jag tänker genomföra under helgen faktiskt.
Jag försökte mig även på att svara på frågor i en gammal tenta och det gick sådär faktiskt. Jag känner mig verkligen helt lost. Men jag har i alla fall satt 51 flikar i SoL, så den ska jag nog ha koll på nu i alla fall.
Jag är mest orolig för vetenskaplig metod, jag fattar typ ingenting och jag är så smart så jag har den boken som är på engelska. Jag funderar på att köpa den svenska boken, enbart för att ha den på tentan. Jag känner att det nog skulle vara ett rätt så smart drag ändå.

Jag hade tänkt mig att fredagskvällen skulle spenderas i soffan och titta på TV alternativt spela FIFA. Men det ändrade Andreas på. Han ringde förut och frågade om jag ville följa med till Skavsta för att hämta Andréa. Så det ska jag göra. Kul grej! ;)

Nej, jag ska nog läsa lite nu innan Andreas kommer. Jag vet inte riktigt när vi ska åka, men det märks.

Ha det!

Kommentarer
Postat av: Sarah

ooh skavsta är ju mina hemtrakter! Men tjena, 51 flikar??? Vad i hela friden har du märkt upp då?

2011-03-20 @ 12:56:49
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0