To cool for school

Jaha, redan onsdag, veckorna går så läskigt fort tycker jag. Ena dagen är det måndagsångest och nästa dag är det fredagskänsla. Jag hänger verkligen inte med.
Visserligen har gårdagen och dagen bjudit på riktigt sega aktiviteter. Vi har nämligen redovisat våra projekt som vi har jobbat med i typ tre veckor. Det är intressant på ett sätt, men alla gör ju i princip samma saker och därför blir det lite långdraget när alla babblar på om samma saker och lärdomar.
Jag har aldrig gillat det där med att stå framför klassen och redovisa muntligt, men det funkar nuförtiden. Men jag känner mig verkligen inte bekväm i att stå där framme och prata.

Ja, det mest i livet kretsar kring skolan, det är väl så för alla studenter skulle jag kunna tro. Men nästa vecka har vi vår första, och typ enda, salstenta. Eller rättare sagt kurslitteraturtenta. Jag vet inte om det är en fördel eller en nackdel, faktiskt. För nu måste man ju verkligen referera till allt man skriver och då gäller det att hitta i böckerna. Så de närmaste dagarna blir det till att kötta genom alla böcker och markera och märka upp viktiga saker. Men ja, ser fram emot 6 timmar i "bunkern"...

Eftermiddagen har jag spenderat med att spela FIFA, bara för att släppa plugget litegrann. Imorgon blir det nog liiite sovmorgon och sen läsa läsa läsa.
Morgondagens höjdpunkt blir dock fika med Frida! :D

/ A

Kommentarer
Postat av: Sarah

Hur går de med köttandet?? För mig går de inge vidare, läste knappt nåt igår...ooopps :)

/Sarah

2011-03-18 @ 11:32:15
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0