Torsdagskänsla

I tisdags kl 22.35 hade jag vredesutbrott för att Roma åkte ur CL. Igår kl 22.35 satt jag och skrattade gott åt att Milan åkte ur CL. Det är så rätt åt Zlatan. Han byter lag hela tiden för att vinna CL, jag lovar att han aldrig kommer att göra det. Undrar vilken klubb det blir nästa säsong..?

Det känns som att vi har kommit in i den absolut jobbigaste vädersäsongen. Det regnar och snöar om vartannat. Det är slask och is om vartannat. Det är ingen ordning på något faktiskt. 30 grader och sol? Jusste, det var därför vi åkte till Asien såhär års förra året. Smart av oss.

Idag har det varit skola hela dagen, men det är rätt chill. Vi har blivit klara med projektet och gjort en powerpoint. Så nu är det bara utredningsplan kvar och redovisning av projektet kvar, sen är det dags att börja råplugga till tentan. Det ska bli spännande med salstenta faktiskt.

Den här annonsen fick jag på min mail idag:


"Kostnad 20 kr/sms. Förväntad kostnad för chans att vinna: 1200 kr"
Vilket klipp! Haha.

Nej, nu ska jag nog kolla på en Disneyfilm, det är sånt väder!
Och imorgon är jag ledig och ska vara hemma hela dagen! Gött. Så idag är det torsdagskänsla!

/ A

PS. Jag säger GRATTIS till systerdotter Emelina som idag fyller hela 18 år! Myndig och allt liksom! Det är helt galet, mest att jag har en systerdotter som är 18 år. Men det är c00lt! ;) DS.

Kommentarer
Postat av: emelina

Tack för grattiset! :D

nu kan vi vara c00la tillsammans! ;D

2011-03-10 @ 17:35:03
URL: http://deans67impala.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0