TOTTIGOL!!



Totti är på gång! Det är nice! Två mål i dagens match mot Fiorentina, det räckte visserligen inte till seger men till oavgjort. Men det största för idag är nog att Totti gjorde mål nummer 200 i Serie A-spel. Fem mål till nu så är på topp 5 genom tiderna. Det säger vi inte nej till! It's awesome!

Annars har det varit väldigt mycket sport idag. Sportsöndag kan vi kalla det. Jag har knappt hunnit plugga. Först var det fotbollsmöte angående seriespelet med F98. Sen direkt efter det var det Fiorentina- Roma. Sen har det bara rullat på: Skidskytte damer och herrar, längdskidor herrar, SM-final i bandy och nu ishockey. Det sistnämnda vet jag iofs inte varför jag kollar på. Mest bara för att.

Fast jag ska nog faktiskt plugga nu. Fortfarande två böcker som jag överhuvudtaget inte läst. Oops...

/ A

Kommentarer
Postat av: Sarah

Haha ja jag kan tänka mig att de blir rörigt me 51 flikar :D men ändå ganska smart. Jag känner att jag har noll koll, pluggandet går sjukt dåligt! När man läser dom gamla tentorna får man ju smått panik!! Men de blir spännande må jag säga :)

2011-03-21 @ 13:45:28
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0