Vad Saade du?

Jaha, Eric Saade vann Melodifestivalen. Det var väl egentligen inte så otippat, men jag måste säga att det var väldigt spännande där på slutet. För man visste inte riktigt vem av Saade och Danny som skulle få mest röster av folket. Men jag tycker att det var rätt att Saade vann, om man nu måste välja mellan honom och Danny alltså, då var det helt rätt. Men jag hejade på Swingfly, sjukt bra!
Jag röstade faktiskt fyra gånger, bara för att liksom ;) Men det blev tre gånger på Swingfly och en gång på Eric Saade, mest för Lovisas skull. Men jag tror att Saade kan slå ganska bra i ESC.
Men jag gör som alla svenskar gör, hyllar vinnarlåten nu och om det går åt helvete för den i ESC så tänker jag säga: Vi borde ha skickat Danny, varför skickade vi inte Danny?! (För det är så vi svenskar gör, varje år!)

Idag är det söndag och det är ingen vila här inte. Jag har pluggat några timmar nu på förmiddagen. Om en kvart ska jag åka iväg på träning med tjejerna. Det börjar faktiskt bli tröttsamt med inomhus, men förhoppningsvis så kör vi bara en vecka till inne, sen är det dags för grusträning och försäsong. Nice!
Efter träningen ska vi på kalas, systerdotter fyllde ju i torsdags så då är det klart att det ska bli kalas. Jag hoppas hon blir nöjd med presenterna som hon får av mig, annars får hon stryk ;) haha.
Samtidigt som kalaset är så är det Derby della Capitale, Roma-Lazio alltså. Lite surt att jag missar det. Men jag tror att jag ska spela in det och kolla på det sen. Men jag kollar bara om Roma vann. Annars vill jag inte se.
Sen blir det nog mer plugg, yey!

Eller FIFA kanske. Jag har flyttat in vårt Playstation på mitt rum. Kanske ett dåligt beslut, för det kommer nog innebära att jag spelar mer FIFA än vad som är hälsosamt. Vi får se.

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0