Camilla Läckberg

För ungefär två veckor sen fick jag för mig att jag skulle läsa genom Camilla Läckbergs böcker, för dom är så förbaskat bra men jag har liksom inte läst dom i någon som helst ordning förut. Så det har varit lite luckor här och var. Böckerna är delvis fristående då det är nya mordfall i varje bok men storyn runtomkring huvudpersonerna får man följa i varje bok, därav har det blivit lite konstiga luckor när jag har läst böckerna tidigare. Så sagt och gjort, nu har jag läst alla sju böcker i en följd, på två veckor, med en hemtenta inklämd också.


Isprinssessan, Predikanten, Stenhuggaren, Olycksfågeln, Tyskungen, Sjöjungfrun & Fyrvaktaren

Jag rekommenderar verkligen böckerna starkt, jag kan inte sluta läsa i alla fall. Nästa bok kommer i september i år, det ser jag fram emot! :)

Är ledig resten av den här veckan, om jag inte räknar med att vi har en föreläsning på torsdag, men har inte riktigt bestämt mig för om jag ska gå på den än. Så jäkla gött med lite ledighet alltså, förhoppningsvis blir det inte så mycket jobb. Bara massa chill!

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0