Helgen

Den här helgen har varit otroligt lugn och det har varit riktigt skönt faktiskt!

Igår tog jag och mamma en sväng ut till Marieberg, det var sjukt mycket folk och vi insåg att det kanske inte var det smartaste att åka ut dit när det är lönehelg, men äsch. Jag fick ett par skor, vita (såklart) Puma :) Sen köpte jag hur mycket pärlor som helst, like it!
Så resten av gårdagen spenderades med mina pärlor! Jag pärlade inte så mycket utan jag strök och fixade mest med sånt som jag pärlade för ett tag sen. Som till exempel detta:


Pacman-glasunderlägg!

Fast den här gången nöjde jag mig inte med att bara göra underlägg, jag gjorde även en grej som man kan ha dom i..







Idag har jag mest suttit med skolarbeten faktiskt. Vi har ju redovisning på tisdag och onsdag av den sociala utredningen som vi har hållt på med under hela den här terminen. Så jag har läst genom vårt arbete men även alla andras. Vissa en gång och vissa andra flera gånger. För vi ska opponera och ha oss också.

Har även varit en sväng på YEAH!-festivalen idag, bror har spelat både solo och med Thyselius. Kände dock att jag bara skulle hinna med det ena så det blev det sistnämnda. Riktigt bra! :)

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Richard Storm

Grymt snygg hållare till underläggen! Mycket imponerande! :)

2011-05-30 @ 08:54:56
URL: http://TheStorm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0