Josefin!

Hej hopp!

Idag har jag träffat Jossefin! Lite osäkerhet råder nog kring när vi sågs senast men det var på tok för länge sen. Fast det är ju lätt att skylla på att det är cirka 60 mil mellan oss. Men nu är hon hemma en sväng och då gäller det att passa på att träffas. Så vi satt och snörvlade och hostade ikapp sjuka som vi är, fördelen är ju att vi inte smittar varandra i alla fall. Vi tröstade oss med tofuglass, helt rätt!

Tänkte dela med mig av den absolut snyggaste bilden som någonsin tagits på oss två:


Iförda målardräkter på den årliga Karro-brännbollen
(Brännbollsgymnasiet liksom!) har jag Josefin på mina axlar.
I stunden som bilden tas håller vi på att rasa ihop,
men satan vad estetiskt det blev!


Den här är iofs också ganska snygg:

"Vi ställer kameran på den där stentrappan, puttar oss ut och hoppas
att vi kommer med på bilden!"
Vi lyckades på tredje försöket :D

/ Sjukdomen själv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0