Indy och Melrose Place

För att fira att B-uppsatsen typ är färdig och och att jag blev godkänd på flumtentan och mest av allt att den här knäppa kursen snart är slut så la jag in en beställning på CDON häromdagen och fick således hem detta igår:




Melrose Place är kanske inte den bästa serien genom tiderna men ändå helt okej och jag tänker att jag ska köpa alla säsonger, mest för att jag vill veta vad som händer.

Indiana Jones är världens bästa filmer, i alla fall de tre första (den ursprungliga trilogin). Den fjärde är konstig men det är ändå Indiana Jones. Så jag slog till och köpte boxen med alla filmer.

När jag väl hade fått hem detta så kom jag på att jag ju måste beställa ny kurslitteratur, så helt plötsligt blev det en stor åtgång av pengar den här månaden, men man måste ju ändå få unna sig litegrann ibland. Men jag tog tjuren vid hornen idag och beställde alla böcker - ca 2500 kronor. Yey..eller?

Imorgon bitti ska jag återigen gå upp tidigare än vad tuppen gör och dela ut frallor. Bara att köra på.

Så nu avslutar jag denna slapparfredag (har faktiskt varit helt ledig hela dagen och inte gjort ett endaste litet dugg, så jävla skönt) med att kolla på den andra Indiana Jones-filmen av fyra i trilogin ;)

Kommentarer
Postat av: Richard

Kommer det att upprättas lightversioner på tetralogin som man kan se fram emot eller hoppas man i så fall på för mycket? :)



De där färska frallorna, gäller det bara för pensionärer i Lundby eller delar ni ut i finare stadsdelar också, typ Baronbackarna? Och när jag ändå är i farten, hur är det med kompisrabatt på dessa frallor? :P

2011-10-31 @ 14:13:00
URL: http://TheStorm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0