Fotbollshelg

Helgen som har gått går att sammanfatta med ett ord; fotboll. (Som vanligt i princip). Men det har ändå varit ovanligt många matcher..

I lördags förmiddag åkte jag och pappa ut till Glanshammar för att kolla på när Anton spelade match. Vinst för Frövi med 3-0 i en välspelad match. Ja, välspelad för att vara en match i åldersgruppen P10.
Kvällen spenderades framför Inter-Roma. En ganska bra match som slutade 0-0. Relativt rättvist men ett dåligt resultat för båda lagen. Roma har fått en trög start på säsongen.

Söndagen började med att tjejerna hade match mot Sturehov. Jag tycker vi gjorde en bra match men tyvärr släppte vi in ett mål mer än vad vi själva gjorde så det blev förlust. Vi kan skylla det på att planen var snett kritad på en rak yta, förvirrande...
På eftermiddagen spelade Hammarby mot Brommapojkarna och det gick ju åt helvete som vanligt. Förlust med 2-1 och en kvalplats i fel ända av tabellen kommer närmare och närmare. Känns sådär alltså.
Plus att ÖSK förlorade, så det blev ju faktiskt inte en så bra fotbollshelg.

Jag har även tagit tag i mig själv och bytt telefon, så nu har jag en:



Känns faktiskt ganska bra :)

/ A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0