Frallor, skola, fotboll....

Vi håller på att sälja frallor, laget alltså. Vi har delat ut lappar och tagit upp beställningar. Det är hur mycket som helst och att sammanställa det hela är ett aber. Det tar tid. Visserligen är sammanställningen klar men frallorna ska ut varje lördagmorgon också. Mitt huvud snurrar mest runt. Men vi kommer dra in storkovan på det hela - Gothia Cup 2013 here we come!

Men mellan frallor, skolan och fotbollen så hinner jag verkligen inte med något annat. Allra minst att blogga faktiskt. Så jag bloggar lite nu istället för att sova - vilket jag verkligen borde göra.

Men hursomhelst så har helgen varit bra, men otroligt intensiv.

I lördags tog vi en dagstripp till Stockholm för att hälsa på Micke och Johanna som flyttade dit för ett tag sedan. Vi fick mat och tog en tur runt Bagarmossen - väldigt trevligt område faktiskt. Inte sådär förortigt som man skulle kunna tro.

På kvällen åkte jag hem till Sandra som firade att hon blev ett år äldre. Jag var trött men det var trevligt och jag fick en liter öl i födelsedagspresent nästan 10 månader försent. Nice! När dom andra åkte till krogen åkte jag hem och stupade i säng.

Söndagen började med att tjejerna hade match, sista seriematchen för den här säsongen. Matchen slutade 3-3 efter en välspelad match. Vi låg under med 3-1 men tog upp det och jag blir alltid lika imponerad av inställningen i laget. Det är en bra egenskap att vi aldrig ger upp. Vi hade definitivt bud på ett segermål men ibland vill det sig inte.
Men en delad tredjeplats i serien är inte fy skam.

Efter matchen åt jag lunch med Lovisa som har varit hemma under helgen. Gott och trevligt helt enkelt.

Kvällen spenderades med att ringa på dörrar i Lundby för att ta upp sista beställningarna på frallor.

Som sagt, intenvsiv men bra helg.

Nu kommer jag snart somna sittandes med händerna på tangentbordet. Det vill jag inte, så god natt!

/ A

Kommentarer
Postat av: Anna

Aha.. De var därför du dissade :p du missade iaf en urtrevlig fest!

2011-09-30 @ 19:08:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0