World Trade Center



Att det har gått 10 år sen terrorattentatet hände är helt sjukt, känns som att det hände för några år sen. Kan ju visserligen ha att göra med USA:s ständiga krig efter den dagen, 10 år med krig är ju också helt sjukt.

Alla tidningar idag slänger upp "folk berättar vad dom gjorde just den dagen och var dom var när dom fick reda på det". Jag kommer bara ihåg att jag gick i femman och kom hem strax efter lunch och såg det på TV. Jag var alltså 11 år och förstog säkert inte hela innebörden av det hela. Inte för att jag tror att någon riktigt förstog innebörden av händelsen just den dagen..



Igår var jag och bowlade med Anton, Helena, Sandra, Emelina och min mor. Forsbergarna intog alltså bana 1 och 2 ;)
Det gick ganska bra faktiskt. Bäst i mitten av andra serien när jag slog tre strikes irad. Kändes stabilt. Jag tror att det var tack vare dom som jag tog hem segern.

Sen hängde Emelina med hem till oss och vi spenderade resten av dagen med att pärla och kolla på film, nice! :)

Idag har jag träningsvärk, i baksida lår. Av den anledningen (och att det är jävligt grått och trist idag) så tänker jag spendera dagen med att limma pärlor, kolla på Roma-Cagliari och en eller två filmer.

/ A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0