Game of Thrones



Istället för att spendera gårdagen med att plugga (vilket jag antagligen borde ha gjort men som jag är väldigt bra på att skjuta upp hela tiden) så kollade jag på 8 avsnitt av Game of Thrones. I princip hela första säsongen alltså.

Det är ju en väldigt hypad serie känns det som, och jag kan väl förstå det till viss del, den är faktiskt rätt bra. Verkligen inte min stil. Min stil är ju mer One Tree Hill och Beverly Hills 90210. Game of Thrones är ju verkligen raka motsatsen, haha. Men det är ju som vanligt en serie full med intriger och det är ju alltid spännande!

För er som inte vet vad den handlar om så är det väldigt svårt att förklara faktiskt. Jag tänker nog inte ens ge mig in på att försöka förklara, jag säger som alla andra: Se det..!


Förresten, Glad Påsk på er! Hoppas att ni haft en trevlig påskafton med mycket ägg och godis! Själv har jag spenderat den med halva tjocka släkten hos farmor och farfar och så har jag fått ett påskägg med kinderägg i! Perfekt ju :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0