Livets mening

Yes, då har en ny delkurs dragit igång i skolan. Det är nästan samma som första delkursen, fast då läste vi på individnivå och nu är det på strukturell nivå. Det är rätt chill, men fortfarande mycket att läsa och skriva. Ska väl ta tag i det där någon dag, antagligen dagen innan allt ska in, som vanligt alltså.

Det händer inte så mycket annars faktiskt. Jag jobbade igår, första gången på ett bra tag. Fick den angenäma uppgiften att dela ut biltema-kataloger i Baronbacken, 50 trappuppgångar - check! Idag har jag sådan sinnessjuk träningsvärk i mina vader, varje steg är en ansträngning, fast det finns ju ingen smärta så ;)

Imorgon kväll ska jag se Titanic, på bio, i 3D. Kommer bli så jäkla epic och jag är så otroligt taggad! Jag hoppas verkligen att dom har fått till bra effekter, men egentligen är det bara coolt att se den på bio, världens bästa film liksom!




JUST, livet fick sig ju en mening häromdagen, i lördags närmare bestämt! Djurgården åkte ur Elitserien, så jäkla gött! Det var på tiden att de fick känna på hur det känns att åka ur högsta serien. Ja, så jäkla gött.
På måndag drar Superettan igång för Hammarby och det här är fan säsongen som ska ta oss tillbaka till eliten. Så är det bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0