Sjukstuga

Yes, de senaste dagarna har jag spenderat här hemma med att vara sjuk. Inte så jätteroligt, men på ett sätt ganska skönt. För när man ligger däckad i förkylning och hosta då känns det mer okej att kolla på TV utan att få pluggångest deluxe. Man får inte så mycket vettigt gjort när huvudet känns som det ska sprängas liksom.

Så istället för att plugga har jag kollat på Vänner hela dagarna, jag köpte nämligen The Complete Box för ett tag sen och den har kommit väl till användning. Sen i torsdags kväll har jag kollat på 3½ säsonger, känns ganska stabilt haha. Det är väl ett under att ögonen inte har blivit fyrkantiga än ;)

Hur som helst så mår jag lite bättre idag, nu är det mest förkylningen som hänger kvar. Hostan och febern är borta och det är skönt. Funderar på om jag ska iväg på träningen ikväll, skulle vara skönt att komma ut en stund faktiskt, men vi får se hur det blir med det.

Nästa vecka blir nog rätt intensiv så jag har ändå inte tid att vara sjuk längre. En uppgift ska in på tisdag, en omtenta ska in på torsdag och ett seminarie ska påbörjas och kanske till och med slutföras. Just, en intervju ska förberedas också. Lagom mycket att ha på en vecka, eller vad säger ni?

Ne, nu är det bäst att jag börjar plugga lite, så jag inte går in i väggen totalt nästa vecka.

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0