Universitetet - mitt andra hem

Den här veckan har till störst del spenderats på universitetet för att skriva på omtentan, men förutom den så har det varit samtalsövning, föreläsning och grupparbete. Men jag klagar nog egentligen inte för vi har väldigt roligt när vi sitter där och ena stunden klagar över allt som ska göras för att nästa stund spela in "Just Dance"-filmer och bygga korthus.

Men omtentan har gått rätt så bra faktiskt, det tog ett tag innan jag kom igång med den på riktigt (som vanligt alltså). Men den lämnades in igår morse och nu är det bara att hoppas på det bästa för jag har verkligen ingen lust att göra om den ännu en gång.

Idag är det fredag och pengarna har rullat in på kontot och det ska firas ikväll med att äta mat på Pitchers och dricka en eller två (eller kanske ännu fler) öl. Det ska bli nice!

/ It's Friday, Friday!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0