Efter tentan kommer ny termin!

Varje dag i en vecka har jag tänkt att jag ska skriva på bloggen men det blir liksom inte av. Men nu så! Den där tentan som jag nämnde förra veckan blev lyckligtvis färdigställd till slut, frågan är om det räcker till ett G, det vet jag om några veckor så får återkomma om det. Magkänslan är inte så positiv så den struntar jag i. Det sista tentan gjorde mot mig innan jag lämnade in den var att ge mig det fetaste papercutet någonsin, det slutade aldrig blöda och jag trodde att hela fingret skulle ramla av. Som tur är sitter det fortfarande kvar på handen.. Efter tentan och ett avslutande (och riktigt tråkigt) seminarium så var den kursen och terminen slut, vilket innebar tre dagars ledighet. Den lilla ledigheten började med en liten klassfest i fredags, vi var inte så många där men det var trevligt ändå! Det hela slutade på Strömpis och vi höjde medelåldern med några år haha. Men jag hade kul ändå, tror jag ;) Lördagen började med en känsla av att något hade kört över mig men det ordnade upp sig efter några fler timmars sömn. På eftermiddagen var det så dags att fira att Andréa har tagit sin examen! Woho! Färdig sjuksköterska och allt, stort! Så hon fick en vinbox i present av mig och Verran, vi tänkte att hon har nytta av den hehe. I söndags tog jag det riktigt lugnt - gick på bio med Andréa och Andreas. Vi såg Lejonkungen på bio, sjukt nice! Det var vi och sen massa 4-5åringar med sina föräldrar. Bara att sitta i en salong med massa barn är ju en upplevelse, haha, dom är så söta. Igår spenderade jag några timmar på jobbet och chillade runt där lite. Körde inte ut någon post, vilket är ganska skönt att slippa. Sen drog jag med mig mina föräldrar på bio, vi såg Stig-Helmer filmen. Den var väl inte top notch men det finns ju ingen svensk film som någonsin kommer slå SunTrip och Snowroller liksom. Men den knöt ihop säcken litegrann kan man väl säga. Så ändå helt okej liksom. Idag har en ny termin och en ny kurs startat. Har en känsla av att det kommer bli en bra och lärorik termin det här. Psykologi är det som gäller och det är ju alltid intressant. Bra grupp hamnade jag i också! Så nu är det väl bara att sätta sig och börja läsa alla böcker! 20 veckors fokus nu sen är det sommarlov, yey! ;)

Kommentarer
Postat av: Richard

Är det originalet av Lejonkungen som går på bio igen eller har jag missat något?

2012-01-18 @ 13:43:57
URL: http://TheStorm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0