I'm alive!

Ja, här var det bloggtorka men det finns ju knappt tid till att sova så hur ska man hinna blogga? Men det är mest skola och fotboll och det är ju varken intressant att skriva eller läsa om så ja. Men det finns en ny lite tradition här i livet och det är att gå ut på onsdagar. Vi är ett gäng i klassen som kör hårt på onsdagar och är som lik på torsdagar i skolan. Fint som fan! Angående skolan så skrev jag ju en hemtenta i etisk analys här för ett tag sedan och idag kom resultatet. Så kan härmed meddela att jag precis har inkasserat mitt första U (underkänd) på universitetet. Men jag fattade ju inte ens vad det var jag skrev så betyget är väl inte så otippat. Men världen går ju inte under för det. Något U ska man väl få någon gång och varför inte nu. Så för att få mig själv att må lite bättre efter detta U så slår jag till och köper 21 000 pärlor! Like it! För övrigt spelar jag och Josefin Wordfeud på spanska, det är ganska roligt eftersom ingen av oss kan spanska, men det går bra ändå! / A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0