Tekniken lever sitt egna liv

Alltså ibland blir jag lite fundersam kring det här med teknik.

Det är såhär att det senaste tillskottet i den tekniska delen av hemmet är en CD-spelare/iPhone-docka. Jag har placerat den i samma hörn där TV, box och DVD-spelare står.
Det intressanta med hela det här är att när jag slår på/stänger av boxen så startar även radion på CD-spelaren! Vad sjutton händer undrar jag?
Grejen är att boxen är av märket Samsung och CD-spelaren av märket Philips.
Men jag fattar verkligen inte varför det blir så. Aningen störande är det i alla fall. Väldigt mycket i-landsproblem också.
Någon som har ett förslag på hur denna snedtändning uppstår?
Det kanske är ett tekniskt tecken på att jorden faktiskt kommer att gå under i år? Ingen som vet..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0