Hoj!

Det kommer ju definitivt aldrig bli någon storbloggare av mig inte. Men de senaste veckorna har det känts som om jag bara har jobbat och sovit. Lite annat har jag väl hunnit med också såklart och det har säkert funnits tid till att blogga men definitivt inte ork till det. Men nu tänkte jag skriva några rader. Mest för att jag köpte ett tangentbord till iPaden häromdagen och jag ville testa det. Och hittills har det fungerat bra, det är lite mindre än mitt vanliga tangentbord men man vänjer sig nog rätt snart. Jag har liksom inte riktigt vant mig vid att skriva på det tangentbord som finns på iPaden, tycker det är lurigt när det inte är några knappar så att säga. Så när jag fick syn på det här tangentbordet på Netonnet så slog jag till. Känns värt!
Annars har jag som sagt jobbat sen sist, börjat 6.30 varenda jäkla morgon och jag är faktiskt inte gjord för att gå upp så förbaskat tidigt på morgonen, men det har fungerat, inte försovit mig i alla fall.
Annars har det faktiskt inte hänt så värst mycket. Har festat lite med Emelie när hon var i Örebro över en helg. Suttit på uteservering med Lovisa, Michelle, Tove och Kajsa - vilket var nice för det var sjukt länge sedan jag träffade vissa av dom så det var verkligen catching up. Jag har även hunnit med att se Ice Age 4 på bio, haha den var sjukt bra, alla borde se den. Har hängt en hel del med Lovisa också, det har varit mycket nice!
Nej det blir nog inte roligare än såhär faktiskt, blev helt plötsligt otroligt trött och efter att ha haft migrän de senaste tre dagarna så vill jag inte återfå det genom att vara uppe onödigt länge. Visserligen jobbar jag kväll den här veckan men ändå.
Ska försöka skriva lite mer kontinuerligt, vi får se hur det går. Men imorgon ska jag se den senaste Batman-filmen på bio trots att jag inte sett den första filmen och den andra bara en gång, när jag bodde i Oslo. Kan bli bra, återkommer med den upplevelsen!
Tjipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0