School's out!

I fredags var det sista skoldagen för den fjärde terminen och sommarlovkänslan är riktigt nice trots det usla vädret som enbart bjuder på regn, regn och lite mer regn. Svensk sommar alltså.

Men i fredags kväll var det dags för klassens avslutningsfest! Det är ju nämligen så att det här var sista terminen som klass, då vi har tre terminer kvar som bjuder på valbara kurser och annat som gör att vi delas upp. Men festen var en riktigt härlig tillställning och i princip hela klassen närvarade. Vi lekte lekar, däribland ett musikquiz som jag och Emelie knåpade ihop mitt i hemtentan. Jag försökte dansa Euphoria-dansen vilket kanske inte lyckades så värst bra, men jag försökte i alla fall. Det gick däremot bättre när jag och tre till, på fem minuter koreograferade, och sedan framförde en mycket uppskattad dans till Friday! Haha grymt! Vi spelade beer-pong (vilket i sig bidrar till väldigt mycket öl-drickande) och kvällen avslutades efter 9 timmars häng med härliga vänner!
Bra start på sommarlovet!

Jag är ledig en vecka nu innan arbetet på Posten börjar, ganska skönt att bara chilla faktiskt. Jag kollar mest på One Tree Hill, har börjat kolla på det från början och det är så bra så bra.

Idag har jag spelat Korp-match i konstant ösregn, det var hemskt faktiskt. Men vi gjorde säsongens första mål, dock kontrade det andra laget in två bollar, så ingen vinst idag heller.

Snart börjar EM också! Äntligen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0