Eurovision song contest!

Det var då den jävligaste tentan jag har skrivit i hela mitt liv! Den ville liksom aldrig ta slut, det kändes som att man aldrig skulle bli klar. Men cirka 40 timmar och 5700 ord senare så var den klar, jag hade träningsvärk i fingrarna och jäklar vad skönt det var att lämna in den. Om tre veckor kommer resultatet och i det här fallet är det nog synd att kvalitet går för kvantitet...

Fredagkvällen spenderade jag med att göra absolut ingenting, jag orkade verkligen inte. Mental utmattning tror jag att det kallas.

I lördags var det så dags för den stora finalen i Eurovision Song Contest och traditionsenligt så spenderade jag kvällen med Andréa, Anna och Emma. Vi åt en ypperligt god middag (trots att gasolen till grillen tog slut precis när vi hade lagt på köttet, shit happens liksom). Ett schlagerquiz, några öl och en efterrätt senare så stog Loreen och Sverige som segrare! Fy fan vad gött alltså, ibland är det bra trevligt att vara svensk! För att visa hur nöjda vi var så tog vi den svenska flaggan och sprang ett varv på innergården. Inga fel!
Nästa år blir det till att se Eurovision live! Epic!

Nu är det dags att ladda för sista veckan i skolan innan det är dags för lite sommarlov! Det ska bli riktigt gött :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0